Alla inlägg under februari 2007

Av Natalie - 28 februari 2007 12:50

... att din son heter Cumberland efter hotellet där han blev till.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=895192

Stackars lilla påg som måste heta Figaro Cumberland. Alla jag har pratat om Gert och Tanjas namnval till sin son, har bara ruskat på huvudet och tyckt att det är knäppt namnval på den stackars lille pågen. Den lille pågen kunde väl fått ett bättre namn än Figaro Cumberland. Jaja men jag bryr mig inte direkt om det.

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta


Av Natalie - 28 februari 2007 09:19

Sitter just nu och läser Aftonbladet Klick på nätet! Eftersom första bilden på Sandra Dahlberg & Jimmy Janssons lille söte nyfödde Vilmer är med i dagens Aftonbladet!http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1010594,00.htmlÅhh vad söt Vilmer är! Sötaste bebisen som finns ju!

Måste springa och köpa Aftonbladet sen på grillkiosken vid mitt jobb.


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 26 februari 2007 18:08

Nu denna måand så har man bott i denna underbara stad i 20 år! Bott här sen Februari 1987. Närmare bestämt sen den 1 Februari 1987! Är född i Stockholm , men flyttade till Skåne den 1/2-1986 och bodde ett tag i Linderöd och sen Klippan innan vi hamnade i Helsingborg den 1/2-1987. Älskar denna underbara stad! Kommer alltid att bo kvar här! Hade man inte bott här så hade man inte träffat alla underbara människor som man känner här i Helsingborg! Ja Helsingborg är en underbar stad med underbara männsikor! Norra hamnen, Gröningen, Landborgspromendaden stranden & havet är det bästa med denna underbara stad! Bor i den bästa delen av Helsingborg! Det enda negativa med Helsingborg är att det blåser till en stor del av årets dagar :-( Men men annars så älskar jag Helsingborg! Kommer alltid att bo kvar i denna UNDERBARA stad!HELSINGBORG 4-EVER!Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 26 februari 2007 18:03

När jag loggade in på min lunar så märkte jag att min idol Jimmy Jansson hade svarat på mitt gästboksinlägg och besvarat det! Blev förstås jätteglad! 4:e gästboksinlägget jag har fått av honom! Min andra idol och Jimmys festmö Sandra Dahlberg har jag fått minst 20-25 gästboksinlägg av på lunar! Man blir så glad när man får svar från sina idoler :-)

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 26 februari 2007 13:30

Banan Rödbeta Gräddglass med banansmak och rödbetssås. Från Sia glass. Inte jag tack!

En av årets nya glassar från Sia Glass.

Skulle inte vilja prova den glassen tack! Usch mår lilla av blotta tanken på den glassen.
Men den här glassen skulle jag vill pröva! Chokladgräddglass med smak av kokosboll och kokossås. Ännu en ny glass från Sia Glass. Älskar ju chokladglass ju!



Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 26 februari 2007 13:18

Snön är på väg att smälta bort. Det regnar och så är det plusgrader så det är bara slask & plask ute :-(
usch nu vill jag att det ska bli VÅR!!! Så man kan slänga in alla vinterkläder och vinterstövlarna i garderoben/klädkammaren. Lääängtar efter att gå längs Landborgspromenaden och Strand-Hamnpromenaden & bara njuta av det vackra vårvädert. Och lääängtar ännu mer efter sommaren så man kan bada vid Gröningen eller Fria bad och sen ta en glass på världens bästa glassbar Hauffes vid Gröningen. Choklad och Kaktus Citron för min del då! Hoppas att våren är på ingång snart!


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 26 februari 2007 11:46

... heter Gert Fylkings lilla påg som föddes i lördags morse.Läste det på Rix Fms hemsida. http://www.rixfm.se/?underpage=225.37055

Stackars lille påg som måste heta Figaro Cumberland. Han är väl ingen katt eller fisk väl? Figaro är ju ett katt & fisk-namn ju. Knappast ett människonamn.
Jag säger bara stackars lilla påg som måste heta Figaro Cumberland. Den stackars lille pågen kommer säket att bli mobbad för sitt namn iframtiden. Men det är väl den där kändistränden att kändisar döper sin påg/tös till något ovanligt namn som Gett å hans fru har hakat på. Säger en sista gång stackars lille påg :-(

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 26 februari 2007 11:03

Besök gärna min bilddagbok! http://nattamarskatt.bilddagboken.se/ Men har än inte laddat upp så många bilder i min bilddagbok. Men det kommer fler bilder med tiden.

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards