Alla inlägg under februari 2008

Av Natalie - 22 februari 2008 14:45

Så har haft denna blogg i precis ett år idag! Har skrivit en hel del inlägg under året som har gått! Och har några omröstningar om allt mellan himmel och jord!


Stort tack till alla som har läst min blogg, röstat i mina omröstningar och lämnat kommentarer i här i min blogg! Och fortsätt gärna med det!


En riktigt stor kram till er alla från Natalie!

Av Natalie - 7 februari 2008 13:17

Så har man käkat Burger King- mat igen från nya Burger King vid nya Lidl. Men det var första gången man käkade inne på Burger King!



Jag, Adam, Christina, Oscar Terese O & Therese J lunchade med Anneli på Burger King! Anneli hälsade på oss idag på lunchen! Var jättekul att få träffa vår "Sia"- Media familjemedlem! Som vi har saknat och saknar fortfarande mycket!


Och en jättegod grillad Burger King burgare och jättegoda pommes frites!

Burger King har de godaste burgare och pommes frites som finns! MUMS!


Efter Burger King så satt vi och pratade ett tag nere på cafét på jobbet! Blev en liten trevlig pratstund med Anneli och resten av gänget! 


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta
Av Natalie - 5 februari 2008 14:36

Christina & Therese H!


Hoppas att ni får en trevlig födelsedag, med fina presenter & massvis med god tårta. Ett skånskt trefaldigt leve! HURRA! HURRA! HURRA!


Grattishälsningar från Natta


Av Natalie - 2 februari 2008 18:09

Jag är en ganska trygg person. Men jag känner mig extra trygg när jag har Bläckis med. För jag har ett funktionshinder, "Tourette Syndrom". Och vi med funktionshinder fungerar ju inte riktigt som andra ju. Eftersom våra hjärnor ej är som en "normal" vuxens hjärna ju. Och därför är inte vi ju lika trygga som "normala" vuxna är ju. Utan våra hjärnor fungerar mer som tonåringars/barns hjärnor ju och därför är vi ej lika trygga som "normala" vuxna är.


Och att jag fortfarande är småtramsig beror ju oxå på mitt funktionshinder ju. Vi med funktionshinder blir aldrig heller riktig vuxna och det beror oxå på att våra hjärnor inte är som en "normal" vuxens hjärna.


Och vill avsluta detta inlägg med. Att jag inte skäms ett dugg över mitt funktionshinder och den jag är! Skulle aldrig tänka mig att byta liv med en som ej har nåt funktionshinder. Utan jag är den jag är och skäms absolut inte över mitt funktionshinder! Utan jag är glad för den jag är!


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 2 februari 2008 17:00

ag kommer alltid vara en småtramsig & sprallig tjej med barnasinnet kvar!

Trots att jag fyller 24 i mars, så är jag fortfarande en sprallig och småtramsig tjej! Nåt som jag får vara när jag är med Christina eller Therese H! I deras sällskap så kan jag koppla av och vara mig själv på riktigt eftersom dom oxå är spralliga och småtramsiga precis som jag är!



Och trots att jag är inne på mitt 24:e levandsår så är jag är fortfarande barnsligt förtjust i gosedjur! Och det kommer jag alltid att vara!


Jag har tillochmed en liten gosedjursmaskot som är en liten Bläckfisk som heter Bläckis!  

Bläckis




Och lille Bläckis hänger typ med mig över allt och som han har gjort i snart drygt år och han kommer alltid att få hänga med mig lite varstans länge, lännge, länge till! Jag struntar fullständigt om folk tycker jag är barnslig för jag har en liten maskot.


För jag kommer alltid att va den där småtramsiga & spralliga tjejen med barnasinnet kvar! Och ingen kan få mig att ändra mig och bli en prydlig person! För jag kommer alltid att va den där småtramsiga & spralliga tjejen med barnasinnet kvar!



Och just nu så är jag extra glad! För en sak som jag har saknat i ett par år har kommit tillbaka! För med de flesta kompisarna jag har haft så har jag och mina kompisar alltid haft dockor och små gosedjur som vi har haft lite rollspel med, låtit dom får ett eget liv!



Och under ett par år så har jag känt folk som inte har haft nåt litet gosedjur som maskot! Nåt som jag har saknat väldigt mycket. Men nu har jag äntligen fått en kompis som är precis som mig! Christina som oxå har en liten maskot! Så min lille Bläckis har fått en liten maskotkompis som är en nalle som heter Luke! Och jag och Christina har så himla kul med våra små maskotar! Och dom har till och med en liten hemsida tillsammans! Besök gärna deras hemsida! www.nogg.se/bleckisochluke



Och låt mig att få vara den där småtramsiga & spralliga tjejen med barnasinnet kvar!


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta




Av Natalie - 1 februari 2008 23:20

Så är det dags för februaris omröstning! Och månadens omröstning lyder: Har du barnasinnet kvar?

Själv så har jag självklart mitt barnasinne kvar! Och det kommer jag alltid att ha! Jag brukar vara sprallig och småtramsig i bland, trots att jag snart är 24 år. Jag kommer alltid vara en småtramsig & sprallig tjej!

Och jag är fortfarande barnsligt förtjust i gosedjur! Och det kommer jag alltid att vara!



Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards