Alla inlägg under mars 2008

Av Natalie - 24 mars 2008 13:51

Fyller år 24 idag och snön vräker ner fullständigt ner här i Helsingborg. Är dock inte så mycket snö på marken än. Men den lägger väl sig tyvärr :-(

Har även snöat lite i natt. Så det var lite vitt ute när jag vaknade i morse.


Har ju varit snö från och till en vecka nu :-(  Och ser ut att hålla isig även denna veckan :-( Gillar snö ganska mycket annars. Men måste dem komma nu så sent i mars? Den kunde ju kommit i januari/februari som den brukar göra normalt ju. Men nej, Kung Borre ville vara sen denna vinter tydligen.


Usch. Vill ej snö när jag fyller år :-( Det har oftast varit 10-15 grader varmt och ganska bra vårväder dom andra åren jag har fyllt år. Men tydligen inte i år inte :-(


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Födelsegrisen & påskharen Natta som lääängtar efter våren.

Av Natalie - 12 mars 2008 11:35

 Alice & Sandra W!


Hoppas att ni får en trevlig födelsedag, med fina presenter & massvis med god tårta. Ett skånskt trefaldigt leve! HURRA! HURRA! HURRA!


Grattishälsningar från Natta

Av Natalie - 8 mars 2008 14:53

Så har vi kommit till mars omröstning. Omröstningen denna månad är: Bor du i hus eller lägenhet?


Själv så bor jag i lägenhet!


 Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natalie

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards