Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Natalie - 19 januari 2008 19:23

Idag så fick min bonusmamma Ann-Katrins 15-åriga katt Stina avlivas efter en kort tids sjukdom :´( Stina har varit sjuk ca 10 dagar och har blivit sämre dag för dag :´(


Så till sist fick Stina åka till djursjukhuset och avlivas :´(

När man har varit hos Ann-Katrin så har Stina alltid blivit jätteglad när man har kommit. Hon älskade att bli borstad och att gosa, då spann hon som bara den. Och när man sov över oss Ann-Katrin kunde i bland Stina väcka en mitt i natten genom att buffa med huvudet mot mitt för att hon ville gosa och mysa. Kommer att sakna detta gos och mys mitt i natten när man sover hos Ann-Katrin nästa gång.


Kommer att sakna denna gosiga och charmiga kissekatt jättemycket :´( Stina jag sörjer dig mycket :´(


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram från en lessen Natta :´(

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards