Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Natalie - 10 maj 2008 15:58

Äntligen så är det sommar!!!!  


Har varit ute hela veckan i det soliga 18-25 gradiga varma sommarvädret!


 Jag och Christina gick minst en mil i tisdags, hoppade av bussen vid henne, sen så gick vi från henne till jobbet, och sen på friskvården så gick vi en lång runda längs Tallskogen och Råå Vallar. Och i skogen såg vi en Fasan!


 Och i går så var man ute hela dagen! Först med jobbet vid Hasslarpsdammar, där vi kollade på fåglar, såg bara svanar. Vi åt även matsäck, god tonfisk för min och Christinas del! När man satt där och åt så bärnde solen mina armar :-(


Sen efter jobbet så gick jag och Christina hem, längs den låååååååånga Planteringsvägen och genom en annan del av Tallskogen och längs några gator till henne, sen så tog vi bussen hem till mig, sen så gick vi nerför den låååååååååånga Tågabacken till Godishörnan där vi köpte varsin Magum glass, sen så gick vi en bit längs den lååååååååånga Drottninggatan och fortsatte till Fria bad där vi badade fötterna i havet! Väldigt varmt i vattnet bara för att vara i maj. Sen så gick vi längs Gröningen och sen så gick vi upp för den där lååååååååånga backen till Godishuset där vi köpte lite godis. Och när skulle upp för backen, så körde det förbi en motorcykel i hög fart, så hög fart, att den satte i gång ett billarm!

Så det blev väl drygt en mil i går med väl.


 Och i dag så tog jag mig en lång härlig runda i sommarvädret! Margaretaparken-Fria bad- Gröningen-Norra hamnen-Tropical Beach och sen samma väg hem! Och även i dag så fick mina fötter sig ett litet bad! Vadade ut i vattnet till knäna! Och det var inte alls kallt!  Var en hel folk ute som sagt! Folk va på stranden, Gröningen. Ovh många gick längs Norra Hamnen när jag gick där längs Norra Hamnen, så mötte jag några mina grannar. Och på vägen hem när jag typ var vid Ica Hamilton så mötte jag min gamla SO-lärare från högstadiet.


Hoppas, hoppas, hoppas att sommaren har kommit hit för att stanna!


Och detta var allt för denna gången! Hoppas att ni har det bra där ute i det underbara sommarvädret! Många sommar pozzar och soliga kramar från Natta.

Av Natalie - 10 maj 2008 15:55

Bättre än sen än aldrig! Nu så är det äntligen dags för en ny omröstning!!!

Som denna gången lyder: Är det äntligen skönt att det är sommar?

Och på den frågan svarar jag självklart ja på!

Är så glad att det äntligen är sommar!


Och detta var allt för denna gången! Pozz å kram från Natta.

Av Natalie - 10 maj 2008 15:51

Så har min blogg äntligen fått ett sommaraktigt utseende. Har inte blivit så mycket blogg i år. Har haft fullt upp med andra saker. Men nu när det är sommar och det kommer att hända mycket saker, så ska jag försöka skriva så mycket som möjligt i min blogg


Hej så länge! Hoppas att ni har det det bra där ute i det underbara sommarvädret! Många sommar pozzar och soliga kramar från Natta.

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards