Alla inlägg den 14 december 2007

Av Natalie - 14 december 2007 16:30

Idag så har man varit på besök med jobbet i närmaste grannstaden! Endast 4 kilometer från Helsingborg! Jo, närmare bestämt Helsingør!



Först så var jag inne på danska banken där jag gjorde ett ärende och sen så var jag, Anneli & Christina inne i en liten prylaffär, sen så gick alla vidare Axel Torg där det var en medelstor mysig julmarknad! Köpte brända mandlar på julmarknaden, sen så gick jag, Anneli, Christina, Terese O, Therese J och Yvonne vidare till favoritaffären Tiger! Där köpte jag mig ett par varma och mysiga tofflor! Och chokladlinser. När jag stod och kollade i lite lådor utanför Tiger med varor så var det någon som sa till mig: Men Hej! Vad gör du här under jobbtid? Det var en av mina gamla lärare från gymnasiet. Annika som var där med några av mina gamla skolkamrater. Pratade ett tag med henne.

När jag hade pratat med min gamla lärare så gick vi vidare till det stora köpcentrumet där vi mötte resten av vår trupp och där vi käkade dagens lunch. Röd Pölse.

 

Sen så strosade vi lugnt längs  Helsingørs gränder. Jag & Christina var inne en snabb på Tiger igen, där vi köpte några urgulliga mjukisdjur!

När vi hade köpt våra söta mjukisdjur så gick vi vidare till färjorna där vi tog oss hem med Scandlines färja Tycho Brahe.

Var jättekul & trevligt i Helsingør även om vädret inte var det bästa precis.

 Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards