Alla inlägg den 31 december 2007

Av Natalie - 31 december 2007 12:11

Så är det bara några timmar kvar på detta året! Detta år har verkligen bara runnit i väg.



År 2007 har varit det bästa året i mitt liv!



Har hänt så mycket roligt detta år! Och även andra saker som har varit mindre roliga :-(


Tänker berätta lite, vad som har hänt i år. 



Händelser 2007:


  • Någon gång i slutet av februari blev jag och Christina intervjuande av Helsingborgs Dagblad " HD" i två dagar i rad när dom besökte vårt jobb och gjorde ett repotage om vårt jobb och andra Sia-verksamheter. Och i början av mars var vi med i tidningen!


  • 22/2: Var det snökaos här nere i Skåne och så började jag blogga här på bloggagrattis.se
  • 24/3: Fyllde jag 23 år!
  • 29/3: Så var det vårfest med jobbet och andra Sia-verksamheter!
  • 27/4: Var man i Helsingør med jobbet!
  • 22/5: Träffade och såg jag Jimmy Jansson i Hörby!
  • 17/6: Träffade och såg man Jimmy Jansson i Malmö!
  • 30/6-29/7: Hade man semster!
  • 10/7-13/7: Var man på tältsemster i Kristianopel och på Öland.
  • 14/7: Så träffade och såg Jimmy Jansson i Malmö igen!
  • 19/7: Så var det släktträff i Degeberga!
  • 17/8: Så var man i Perstorp och träffade & såg Jimmy Jansson!
  • 31/8: Var man i København/Köpenhamn med jobbet"
  • 14/11: Så var det julfest på Ångfärjan med andra Sia Verksamheter!
  • 14/12: Var man i Var man i Helsingør med jobbet
  • 21/12: Så var det årets sista arbetsdag och så slutade Anneli hos oss på "Sia" Media :'(



Och så har vädret detta år varit lite knäppt! Först tidig vår som redan kom in mitten av mars. Och sen från mitten av april till mitten av maj var det härligt försommarväder här ner i Skåne! Och i början av Juni var det högsommar! Då var det skinnade sol och 25-30 grader i flera dagar. Och sen så regnade det typ hela sommaren :-(

Och så har det typ regnat hela hösten med :-(



Och detta var allt för i år! Hoppas att ni läser min blogg lika mycket nästa år! Pozz å Kram från Natta!








Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards