Alla inlägg den 22 februari 2007

Av Natalie - 22 februari 2007 16:14

Oooops jobbar övertid igen! Skulle slutat 16.00 Hur många gånger har man jobbat övertid nu de senaste veckorna? Joo en hel del gånger. Men det är så kul att jobba så man inte vill åka hem. Har hänt flera gånger att vi har gått 16.30 då de har stängt här på jobbet och speciellt på torsdagar Blir väl samma visa idag. Snart dax att dra då hemåt då i snön. Hoppas bara att bussen kommer itid och att det tar 20 min hem som det brukar göra. Och hoppas att dom har tagit bort snön utanför min port så man kommer in och slipper ta gårdsdörren.Och det var allt för denna gången! Pozz å Kram ///Natta

Av Natalie - 22 februari 2007 15:18

Har världens bästa jobb! Älskar mitt jobb på "Sia" Media. Har världens trevligaste och bästa arbetskamrater & handledare!

Det är så himla kul att jobba med video & foto! Och vi har alltid så kul och skrattar nästan jämt!

Som sagt! Jag har världens bästa jobb, arbetskamrater & handledare!

Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram ///Natta



Av Natalie - 22 februari 2007 11:45

Här i Skåne så har det snöat massviss upp åt mot 30 cm. Och snöstorm igår & natt. Värsta snöovädert på 30 år, då har tillochmed varnat folk för att gå ut. Och jag kom inte ut genom porten imorse när jag skulle till jobbet för det var en stor snöhög utanför porten. så jag fick går ut genom gårdsdörren. På vissa ställen ligger snön i högar här var ju som sagt snöstorm igår ju. Och när jag skulle ta bussen till jobbet så kom det inga. Så jag fick ringa min pappa, så han fick skjutsa mig. Och när jag kom till jobbet så hade ingen kommit. Kom till och med före min handledare Anneli. Vi har bara varit 5 (jag, Christina, Anneli, Adam & Sebbe) av 10 på mitt jobb nu. 2 är sjuka och ja resten har har inte kommit än pga snön. . Men nu har det slutat snöa och blåsa. Men det kan komma yttligare en 1 dm snö senare idag.Och det var allt för denna gången! Pozz å Kram ///Natta

Av Natalie - 22 februari 2007 10:19

Hoppas att ni får trevliga lässtunder här i min blogg!



Och det var allt för denna gången! Pozz å Kram ///Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards