Alla inlägg den 25 februari 2007

Av Natalie - 25 februari 2007 19:54

Så är det söndag igen. Har varit skönt med helg, skönt att fått vila upp sig. Skönt att va ledig men ändå inte. Saknar jobbet när jag är ledig. Mycket roligare att jobba än att vara hemma. Blir lätt rastlös att vara hemma och inte göra någonting. Är den typen som är kreativ och älskar att umågs med folk. Jag är den typen som vill umgås med folk jag gillar och hitta på nåt roligt hela tiden. Jag är direkt ingen hemmatyp som älskar att vara hemma och ta det lugnt. Utan jag vill hitta på nåt och umgås med folk hela tiden. Visst är det skönt att vara ledig, skönt att få sova längre på morgonen.Och att bara få ligga och läsa isängen! Men som sagt så är jag den typen som hellre jobbar och umgås med folk än att vara hemma och slöa.

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 25 februari 2007 19:43

Läste nyss på svts text-tv att Bert Karlsson, ska starta ett bok förlag, som visst ska heta Heja Sverige. Asså herregud, den gubben har ju haft del flesta jobb som finns ju. Jaja undrar om han kommer att ge ut några bra böcker. Jag tror att det stod att bokförlaget ska ge ut 30 böcker/år. En av böckerna är Berts bantning. Jaja men som sagt är ju Bert en riktig lustigkurre.

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards