Alla inlägg den 23 februari 2007

Av Natalie - 23 februari 2007 13:19

Vill gratta mina idoler Jimmy Jansson & Sandra Dahlberg som har blivit föräldrar! De fick en son vid namn Vilmer den 12/2! ETT RIKTIGT STORT GRATTIS till Vilmer! Ett skånskt trefaldigt leve för Jimmy & Sandra! HURRA! HURRA! HURRA! Är så glad för deras skull Stora kramar till den lilla familjen från mig! Pozz å Kram ///Natta!

P.S Bilden är tagen på Liseberg den 24/7-2006, när jag var där och såg & träffade dom när dom uppträde på Allsång på Liseberg med Lotta Engberg. D.S

Av Natalie - 23 februari 2007 13:13

Snö, snö, å snö, å massvis med snö ute. Så har vintern äntligen slagit till efter månader med 5-10 plusgrader på dagarna. Var ju 10 plusgrader på dagarna bara för en och en halv månad sen ju. Och som man undrade när kommer vintern? Och så tänkte man jaha det blir väl ingen snö iår, eftersom kylan vill ju aldrig komma. Okej vintern här nere i Skåne brukar ju nästan alltid vara i Januari & Februari. Första snön kommer ju oftast i Januari. Och kylan brukar ju nästan alltid börja i November eller December. Men denna vinter så kom ju kylan först i slutet av Januari. Visst så har det ju varit snö två gånger redan i vinter, första snön kom för en månad sen, men då vara det bara lite snö. Och andra snöfallet kom för ca 2 veckor sen, en då var det ännu mindre snö. Så det är ju nu man kan säga att vintern äntligen har kommit! Hääärligt med mycket snö. Men ack så kallt. är 1 minusgrad ute. Jaja nu tänker ni säkert, 1 minusgrad är ju inte så farligt ju . Men eftersom det alltid blåser här i Helsingborg så känns det som att det är flera grader kallare än vad det egentligen är. HÄRLIGT! HÄRLIGT MED SNÖ!Och det var allt för denna gången! Pozz å Kram ///Natta

Av Natalie - 23 februari 2007 11:14

Färg: Blått & orange.
Mat: Lax med jasminris, spenat & Crème fraiche.
Artister: Sandra Dahlberg & Jimmy Jansson.
Film: Beck-filmerna
Bok: Liza Marklunds böcker
Sport: Inget för mig, idrottar en gång i veckan när det är friskvård på jobbet och det räcker mycket väl för lilla mig.
Årstid: Våren & sommaren.
Veckodag: Alla
Glassmak: Choklad & Kaktus Lime.
Tid på dygnet: Förmiddag & eftermiddag.

Och det var allt för denna gången! Pozz å Kram ///Natta

Av Natalie - 23 februari 2007 10:22

Har haft 32 läsare som läste min blogg igår! 32 läsare på premiärdagen av min blogg är inte dåligt! :-) Så fortsätt gärna att läsa min blogg varje dag!

Och det var allt för denna gången! Pozz å Kram ///Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards