Alla inlägg den 4 april 2007

Av Natalie - 4 april 2007 17:00

Idag på eftermiddagen var man på besök med jobbet på ett ställe i stan som heter Trumslagaren. När vi hade varit där så gick jag, Christina & Anneli en runda på stan! Kul! Sen så satte vi oss vid ett bord vid Petters och jag & Christina tog varsin läsk. Och så satt vi där och pratade och njöt i vårsolen! Gött! Efter det så gick vi hem, lite dumt att ta busssen hem eftersom jag åker bara förbi en busshållplats så det är ju bättre att gå ju! Jag & Christina gick upp längs Vikingsbergsparken, så så kom vi till min port och Christina gick vidare hem till sig.

Det var en kul eftermiddag i City och riktigt häärligt vårväder ute även om det blåste lite kallt!

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 4 april 2007 12:48

.... idag så har jag, Christina & Oscar busat våra handledare Anneli & yvonne ;.). Det är ju dymmelonsdag och då ska man vara lite busig genom att sätta roliga lappar på folks ryggar utan att dom ska märka nåt.

Sagt å gjort så satte vi lite roliga lappar på deras ryggar :-) Anneli fick en lapp där det stod: Jag är Mamma Mu och Yvonne fick en lapp där det stod: En groda på Land.


(Anneli & Yvonne samlar på kossor respektive grodor)

Jaja det var iallafall kul med lapparna! Det blev många goda skratt!

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards