Alla inlägg den 5 april 2007

Av Natalie - 5 april 2007 09:02

... igår kväll så var jag och min lillsyrra på bio och såg Mr Beans semester. (Eftersom jag fyllde år den 24 mars, så fick jag en biokväll i presesent av min lillsyrra!)

Ska berätta lite om filmen!

Mr Bean vann en resa till Cannes i Frankrike. Och hans semester gick ju så klart helt snett,han hade en vidoekamera som han hela tiden skulle spela in på, han missade tåg, glömde sitt pass på en tågstation, tappade bort sina biljetter och allt möjligt!

Mr Beans semester var en superrolig film! Fick många goda skratt! En passade film till en pajas som jag! Det var den bästa av Mr Beans filmer jag har sett! Har ni humor så måste ni absolut se Mr Beans semester! Ni kommer att många goda skratt!

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards