Alla inlägg den 13 april 2007

Av Natalie - 13 april 2007 17:33

Jepp, men jag tror inte på sånt skrock.



Har haft en superbra dag! Varit å jobbat som vanligt!

Dagen började som vanligt med att jag vaknade vid 07.30, duschade,klädde på mig, käkade frukost, tog mig till bussen. Min buss ska komma 08.12 men brukar alltid vara några minuter sen och det brukar vara halvtomt på bussen, men idag kom bussen 2-3 min för tidigt och den var fullsmockad, men kom tack åh lov på bussen trots att den var full. Mötte som vanligt Christina på bussen. Och eftersom bussen var tidig så inbar det ju att vi kom lite tidigare till jobbet än vanligt.

Och på lunchen så stack hela jobbet bort till ÖB och kollade på prylar! Efter det så åt vi dagens lunch, som idag var pölse från Pölsemannen, tog en pölse med mos. Hatar annars korv, men pölse är supergott!

Efter jobbet så var jag & Christina på stan ett tag å kollade lite i affärerna i Magnus Stenbockgallerian! Kul! KOllade blandannnat i sånadna böcker med knäppa citat från olika tidningar.

Och nu ikväll ska jag bara vara hemma och ta det lungt.

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards