Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Natalie - 3 augusti 2007 23:04

Då är det äntligen dags för en ny omröstning! Som denna gång lyder: Är du hund elr kattmänniska?


Själv så är jag kattmänniska! Katter är så himla goa! Det är så himla mysigt när dom spinner när man borstar, klappar och myser med dom.


Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram ///Natta.

Av Natalie - 3 augusti 2007 16:27

Så har man haft sin första jobbvecka efter semstern! Har varit jättekul att jobba igen! Även om man har varit ganska trött denna vecka, eftersom man har gått upp klockan 7.00 varje dag. Man blir ju trött när man går upp tidigt eftersom man sov till klockan 10-12 under semestern.


Har jobbat med mina 20 frågor, 20 frågor med svar om allt mellan himmel och jord. Och så har vi varit ute och gått till Råå två gånger. Som i tisdags när vi skulle gå en sorts tipspromenad, en tips promenad där man får ett papper med frågor, som man ex ska svara på vad heter frisörsalongerna mittemot Högastenskolan som var en av frågorna.

Rundan som vi gick kallades för mellanrundan.

Att gå mellanrundan skulle endast 45 min ??????????!. Men det stämde absolut inte, mellanrundan gick på 1 tim & 45 min.den stora Finns 3 promenadrundor, lillarundan, storarundan och mellanrundan som vi gick.


Har varit ganska tomt på jobbet denna veckan, eftersom några fortfarande har semester. Vi har bara varit 5 st på jobbet denna veckan.




Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram ///Natta.




Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards