Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Natalie - 5 augusti 2007 22:06

Så har man varit nere på stranden och grillat korv & marshallows på Fria bad med pappsen, Ann-Katrin och hennes syster Helena med sin dotter Ida och sambo Rainer. Var underbar kvällsol! Och behagligt varmt även om var lite kyligt sen när solen hade gått ner.


Och hör & häpna! Lilla Natta åt en HEL grillad korv! Jag som inte är förtjust i korv alls ( förutom pölse, som är den enda korven jag gillar.)

Men denna gång var det jättegott med grillad vanlig korv! Kanske var nån speciell krydda i Möllers korv, som vi grillade som gjorde att jag gillade korven. Och till korven åt jag jättegod hemlagad potatissallad som Helena hade gjort.


Grillade även marshallows,och det var MUMNS!



Men men det var allt för denna gången! Pozz å Kram /// Natta


Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards