Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Natalie - 6 augusti 2007 22:51

Efter flera veckor med regn så är det äntligen varmt och fint väder! Har varit underbart väder med strålande sol & 25 grader varmt idag!


Och på eftermiddagen så var man på stranden för första gången på nästan 2 månader! Efter lunch så drog man ner till Råå Vallar med jobbet! Vi var nästan på stranden i två timmar! Gött! Vi solade mest, jag tog bara mig ISKALLT snabbdopp i havet. Var iskallt i vattnet, kändes mer som att det var Nordpolen än Öresund.


Var riktigt gött att va på stranden, vi satt å pratade å fikade och hade det underbart i solen. Köpte mig en glass, Nogger som jag fick käka upp snabbt innan den smälte i hettan.



Och nu här hemma har man besök av faster Katarina och hennes sambo Sven från Stockholm. Har käkat god grillmiddag tillsammans med dom, pappsen, lillsyrran & Ann-Kartrin! Och varit nere på Gröningen och ÄNTLIGEN käkat sommarens första Hauffes-glass! Tog en glutenfri strut med min favorit choklad ochpå Dunkers så har man tagit sig en kopp av Dunkers icke goda varma ckoklad. (Gillar inte Dunkers varma choklad så vidare. Sillen & Markillens varma choklad är godare, men ingen varm choklad slår den varma chokladen i Krotatien som har världens godaste varma choklad!)


Men men det var allt för denna gången! Pozz å Kram /// Natta


Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards