Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Natalie - 6 mars 2007 19:39

Regn, regn å regn. Har regnat nästan hela dagen idag och nästan hela dagen i går :-( Usch :-( Vad tog söndagens fina vårdag? Våren försvann ju lika snabbt som den kom :-(Hoppas att det fina vårvädert kommer tillbaka inom en snar framtid!Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 6 mars 2007 19:27

Vill säga varmt välkommen till Jenny som är en av dagens nya bloggare här på denna bloggsajt!

¤ http://jencecna.bloggagratis.se

Och så vill jag även säga varmt välkommen till katten Mise. Som har bloggat här på denna bloggsajt i drygt en vecka.

¤ http://mise.bloggagratis.se

Varmt välkomna bägge två! Kul att ni oxå skriver blogg här på denna bloggsajt och hoppas att ni kommer att trivas här på denna bloggsajt!

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 6 mars 2007 19:17

Har gjort en ny omröstning! Som lyder: Vill du prova denna glass? Banan Rödbeta Gräddglass med banansmak och rödbetssåsSjälv så skulle jag absolut inte vilja smaka den glassen. Usch säger jag! Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta.

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards