Alla inlägg den 30 mars 2007

Av Natalie - 30 mars 2007 10:00

I gårkväll så var det vårfest i matsalen på jobbet mellan kl: 18-21, med mitt jobb och andra Sia-verksamheter! Och det var ett passande namn på festen! Vårfest! Och den här veckan har det ju verkligen varit vårväder! Strålande sol och ca 15 grader varmt!Först så fick vi varsin välkomstdrink! Sen så åt vi mat! Kassler och jättegod potatissallad! Den godaste potatisalladen jag har ätit! Till efterrätt så var det kagor! Efter det så drog discot & karaoken igång. Var rätt mycket uppe på dansgolvet, blandannat med Anneli & Therese och några till. Jag kom upp på dansgolvet när spelades bra låtar! När dom spelade Jimmy Janssons låt Som Sommaren sån flög jag upp från stolen vid vårt bord och flög upp på dansgolvet! Och riktigt skakade loss till min idols låt!Sen så gjorde jag en sak som jag trodde att jag aldrig skulle våga! Sjöng karaoke! Jag och en tjej som heter Annette (som jobbar på stadsbibblan där jag pryade jan-feb 2006) sjöng till Afterdarks La Loce Vita! Kul att sjunga karaoke! Var inte alls så farligt & pinsamt som jag trodde! När Jag inte dansade så satt jag vid vårt bord och snackade med Christina medans jag käkade massvis med chips och godis. Och drack jättegoda drinkar till! Fanco- cola & fanta och Carizma- Tranbärsjucie och sprite. Carizma var den godaste drinken!Hade jättekul på vårfesten! Och jag längtar redan till nästa vårfest nästa år!Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards