Alla inlägg den 12 mars 2007

Av Natalie - 12 mars 2007 19:32

Idag så har det varit ännu en riktig jättehääärlig vårdag! Med strålande sol och hittills årets varmaste dag! Har varit uppåt hel 15 grader i dag! I eftermiddags så tog jag, Anneli och Johan en hääärlig vårpromenad trakterna runt vårt jobb. Och när jag kom hem så passade jag mina 3 små urgulliga grannbarn,som är mina näramaste grannar i hyreshuset hos min pappa. Medans pappa, deras pappa och en annan granne höll på att ta ut möbler som ska bort från källaren och köras till sopptippen. Lekte med mina urgulliga grannar på vår gård i det härliga vårvädert! Solen lyste dock inte ner på vår gård efter som det var sen eftermiddag/tidig kväll. Så himla häärligt med vår! Som man har läängtat efter våren :-)Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram från en vårglad-Natta

Av Natalie - 12 mars 2007 19:14

Det är både billigast & dyrast att bo här i Helsingborg.

Huspriserna här i Helsingborg är dyrast i landet tillsammans med Stockholm & Båstad.


http://www.aftonbladet.se/vss/ekonomi/story/0,2789,1020205,00.html

Samtidigt som det är billigast att bo i Helsingborg om man bor i en hyresrätt (som jag och min familj gör)

http://www.aftonbladet.se/vss/helsingborg/story/0,2789,1017102,00.html .

Helt sjukt ju att Helsingborg både är Sveriges billigaste och dyraste kommun att bo i.
Helsingborgare: Ni får gärna kommentera detta inlägg vad ni tycker det här med att det är billigast och dyrast att bo här i Helsingborg!

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram ///Natta

Av Natalie - 12 mars 2007 12:59

Sandra W!


Hoppas att du får en trevlig födelsedag, med fina presenter & massvis med god tårta. Ett skånskt trefaldigt leve! HURRA! HURRA! HURRA!


Grattishälsningar från Natta.


Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards