Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Natalie - 11 mars 2007 17:00

I dag så har jag, min pappa Per och min bonusmamma Ann-Katrin varit på en härlig vår promenad genom stan! Först så gick vi upp till det stora garaget där man bodde innan eftersom Ann-Katrin skulle kola sin moppe. Sen så gick vi till trappen där hennes dotter Katja bor med sin hund Ole och så mötta även våra gamla grannar Sandra med familj som också bor i den trappen. Efter det så gick vi till tobaksaffären mitt över gatan och köpte choklad och läsk :-) Och så gick vi vidare till Pålsjö skog. gick genom skogen och ner till Pålsjö baden där vi gick längs Fria Bad och sen längs Gröningen och så gick vi längs Norra Hamnen där vi stannade till på Espresso House och tog varsin Café Late , mums & slurp :-) och satt ute på deras uteserving! I det härliga 10-gradiga vårvädret med strålande sol :-) Och efter det så gick vi hem via Sundstorget och Vikingsbergsparken! Så himla häärligt med vår! Som man har läängtat efter våren :-)


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram från en vårglad-Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards