Alla inlägg den 18 mars 2007

Av Natalie - 18 mars 2007 16:38

... tills min 23:e födelsedag! Längtar!

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 18 mars 2007 16:19

Har bakat kladdekaga idag! Mums :-) Har precis käkat min jättegoda kladdekaga med vispgrädde, MUMS :-)Så är kladdekaga även det näst mäktigaste som finns efter semlor.Men men nu ska jag packa och sticka till mamsen och sen så ska jag försöka ge mig ner till stranden "Fria Bad" och Gröningen och fortsätta min fotografering av Bläckis. Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 18 mars 2007 13:45

Har varit vid Gröningen på fotopromenad nr 2 idag och fortsatt att ta bilder på min lille maskot Bläckis till min barnbok Bläckis Bravader. Idag så kom jag iallafall upp på muren nåt som jag inte gjorde igår eftersom det var så blött och det blåste för mycket. Blåser fortfarande idag men mindre än igår. Så det blev lite foto på muren och vid stenarna vid muren. Skulle ha fotat Bläckis vid stranden oxå med då när jag skulle fota honom på stranden så tog batterierna i min digitalkamera slut :-( Ska sätta in nya batterier och ska försöka ge mig ner till stranden "Fria Bad" och Gröningen och fortsätta min fotografering av Bläckis.Men men det var allt för denna gången och se upp så ni inte flyger iväg i blåsten ;-). Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards