Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Natalie - 22 mars 2007 16:16

...så blir det övertid för mig å Christina på jobbet, vi slutar egentligen kl. 16.00 men vi går nästan alltid vid kl. 16.30 då våra handledare Anneli å Therese slutar för dagen.Just alltid övertid på torsdagar. Beror väl på att man inte har nåt direkt att göra efter jobbet på torsdagar, ska man göra nåt ärende tex handla nåt på stan så gör man oftast det på tisdagar eller onsdagar. Men beror väl på att man är trött på torsdagar så orkar man inte orkar att göra nåt efter jobbet.Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 22 mars 2007 15:46

Då är det dags för ännu en ny omröstning! Som denna gång lyder: Till er som har något synfel, Vad för hjälpmedel väljer du för att du ska se bättre?

Har själv glasögon eftersom jag är närsynt och jag väljer så klart glasögon. Laserbehandling skulle inte jag prova på eftersom det finns risk att man skadar ögonen. Och risk att ögonen kan bli irriterande om man har linser så jag väljer självklart glasögon som hjälpmedel. Har haft glasögon sen den 6 November 1997 och har alltid väljt att ha glasögon som hjälpmedel och kommer alltid att välja det hjälpmedlet.

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 22 mars 2007 12:49

... till min födelsedag och då blir man 23 år. Hurra!

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 22 mars 2007 12:40

Så har ja haft denna blogg i precis en månad!

¤ Har skrivit sammanlagt 54 blogginlägg. E#n del inlägg är långa medans andra är kortare.
¤ Haft 403 besökare! Vissa känner jag vissa känner jag ej.
¤ Fått 3 kommentarer! Av Anneli, Christina å hennes lilla söta katt och nån som heter eller kallas för Tess!

Till alla som har besökt min blogg och skrivit kommentarer, TUSEN TACK!

Så fortsättn att läsa och kommentera snälla saker i min blogg!


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards