Alla inlägg den 5 juni 2007

Av Natalie - 5 juni 2007 21:56

Så har man varit på sommarens första picknick! Var på Gröningen med lillsyrran, pappsen och Ann-Katrin. Vi satte oss på på utkanten på det nya trädäcket vid stenarna! Jag satt på en sten och använde trädäcket som borf! Var riktigt mysigt att sitta där i den underbara kvällssolen och det 25 gradiga varma vädert! Var massvis med folk på Gröningen, som förmodligen oxå hade picknick elr grillade.  Åt världens godaste Ceasarsallad med bacon som Ann-Katrin har gjort :-) Och till drack vi hemgjord rabersaft som pappsen & Ann-Katrin gjorde i gårkväll. Första gången man har druckit rabersaft och det var gott, Satt rätt så länge vid trädäcket. Och mina fötter har blivit bruna å vita vid tårna, har haft mina nya ballerinaskor på mig i dag. 


Och som efterrätt blev det glass! Tog en bägare med två kulor, favoriten choklad och en ny smak för i år: Kokosglass med citrongräs! Å den var supergod! En självklar favorit tillsammans med choklad! Så det blir mycket choklad & kokos & citrongräs-glass i sommar! När vi käkade glass så hade vi flyttat upp till Gröningen eftersom min lillsyrra väntade på sina kompisar Koffe & C.o som skulle till Gröningen för att festa tillsammans med min lillsyrra.

När vi satt där å väntade på hennes kompisar så hörde jag nån ropa mitt namn, och det var Anneli som gick längs Gröningen med sin man Bosse.

Vi ropade Hej å vinkade till varann eftersom det var ett för stort avstånd för att prata med varann.





Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram ///Natta

Av Natalie - 5 juni 2007 21:46

Så har min blogg fått ett sommaraktigt utseende! Grön som gräsmattorna och gul som maskrosorna på gräsmattan! Och blommigt bakgrundsmönster i grönt.


Innan hade min blogg samma färger som skånska flaggan, röd bakgrund och gul text. Kommer att byta färger på min blogg efter årstiderna,

så i höst så får min blogg höstaktiga färger!



Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram ///Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards