Alla inlägg den 7 juni 2007

Av Natalie - 7 juni 2007 17:28

Har har ju varit strålande sommarväder idag! Strålande sol och 26 grader varmt! Så på eftermiddagen gick jag och mitt jobb ner till stranden på Råå Vallar!

Jag, Anneli & Christina badade fötterna & benen i havet! Och det var inte alls kallt i vattnet! Varmare än det brukar vara så här års, var ungefär så varmt som det brukar vara i månadskiftet Juni/Juli! Härligt! Vi var där nere vid stranden i nån timme! Och eftersom det ska vara så här varmt i minst en vecka till bestämde vi att vi ska dit nästa vecka igen och ha vattenkrig & kanske till och med bada! Och ska det vara så här fint & varmt resten av sommaren blir det ganaterat ännu mer strandutflykter med bad & plask! Härligt!


Äntligen är sommaren här! Hoppas att det fina & varma vädert håller i sig minst ända till September!


Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram från en sommarglad Natta!

Av Natalie - 7 juni 2007 16:59

När jag skulle kolla vädert på SMHIs hemsida innan jag skulle till jobbet i morse så sökte jag på Eniros nyhetssök som jag gör varje dag för att kolla om det stod nåt om mina idoler Jimmy Jansson & Sandra Dahlberg.


Och fick upp Aftonbladets nyheter att  Sandra Dahlberg och hennes & Jimmys son & Vilmer & Jimmys föräldrar i älgkrock i går morse :-(

Älgen dog direkt. Älgen flög på bilen och krossade hela framrutan :-(

Sandra fick skrubbsår & gjorde illa knät, stackars Sandra :-(

Lille Vilmer fick glassplitter  i hela ansiktet och i ögonen, öronen & i sår i huvudet av slippert, stackars lille Vilmer :-(  Men tack och lov så klarade alla sig utan allvariga skador.  Är så glad att ingen blev värre skakad!


 Blev så klart chockad & dämpad. Köpte Aftonbladet på Pressbyrån på Knutan när jag skulle till jobbet. När jag kom till jobbet så stod mina handledare utan för huset för att röka å hämta frisk luft. Yvonne såg direkt på mig att jag var dämpad ( brukar annars komma til jobbet sprudlande glad). Yvonne frågade vad går du & ruvar på? Jag visade uppslaget om Sandra & Vilmer och även dom blev chockade när dom läste vad som hade hänt. Och blev glada att dom hade klarat sig utan några allvariga skador.

 

Köpte sen även Expressen.





http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1088476,00.html

http://www.expressen.se/noje/1.711154



Sandra & Vilmer! Skönt att ni klarade er i bilolyckan. Är så glad att ni klarade er. Stora kramar till er allihop. Pozz & kram i mängder. 


Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram ///Natta



Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards