Alla inlägg den 8 juni 2007

Av Natalie - 8 juni 2007 22:05

Har varit underbart sommarväder i dag & igår! Strålande sol och

26- 28 grader varmt! Har gått i linne & shorts två dagar i rad! Och har blivit lite rödbrun på axlarna!



Idag på lunchen så gick jag, Christina & Therese ut och satte oss på en av gräsmattorna utanför jobbet och åt våra lätta sommarluncher, jag åt potatissallad & kassler. Christina & Therese åt varsin sin bulle med pålägg. Man orkar ju inte äta någon varm & ordentlig mat i denna hettan. Satt ute hela lunchen och käkade & snackade i det underbara sommarvädert! UNDERBART!



Sen nu i kväll så gick jag & mamsen en runda längs strandpromenaden Gröningen-Fria bad- Gröningen- Norra Hammen.

Badade även fötterna & benen idag när vi var på Fria bad. Som jag skrev i går så var det inte alls kallt i vattnet! Varmare än det brukar vara så här års, var 15 grader i vattnet. som det brukar vara i månadskiftet Juni/Juli! Härligt!



På Dunkers så tog vi vårt lätta kvällsmål. Tog en jättegod Ceasarsallad med kyckling, rödlök & championer! Och drack Fanta till. Mamma tog en paj.





Äntligen är sommaren här! Är så härligt med sommaren! Så himla skönt att kunna gå linne/t-shirt & kjol/shorts och sandaler/ballerinaskor utan frysa!  Hoppas att det fina & varma vädert håller i sig minst ända till September!


Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram från en sommarglad Natta :-)

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards