Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Natalie - 20 juni 2007 11:10

Då var det dags för ännu en ny omröstning! Som lyder: Vad badar du helst? Själv så väljer jag självklart havet! Har ju bott 20 år av mitt 23 åriga liv i kuststaden Helsingborg. Så jag är ju uppväxt vid havet och det är ju där jag badar på sommaren! Så havet är en självklar badplats för mig!

Älskar att bada! Är oftast som en liten fisk i vattnet!



Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram från badgalningen Natta!

Av Natalie - 20 juni 2007 10:49

Det fina sommarvädert är äntligen tillbaka här i underbara sommarstaden vid namn Helsingborg! Strålande sol och runt 20 grader för tredje dagen i rad efter några trista dagar med ösregn och lite lite mesig åska.


Helsingborg är ju så klart den självklara sommarstaden! Ta ett dop i det underbara havet från någon av de underbara stränderna och nya trädäcket på Gröningen som man går till på mindre än 10 min. Ta en underbar promenad längs strandpromenaden: Norra Hamnen – Gröningen - Fria bad. Att ta en glass på Hauffes eller grilla eller ha picknick på Gröningen! Allt detta gör Helsingborg till den självklara och underbara sommarstaden!


Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram från en sommarglad Natta 

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards