Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Natalie - 11 juni 2007 15:29

Rebecka!



Hoppas att du får en trevlig födelsedag, med fina presenter & massvis med god tårta. Ett skånskt trefaldigt leve! HURRA! HURRA! HURRA!





Grattishälsningar från Natta.

Av Natalie - 11 juni 2007 15:21

Jepp det stämmer! Den senaste tiden har Helsingborg varit den varmaste orten i Europa! Gött! Märks ju man smällter ju nästan bort fast man är tunnklädd .Har ju varit 26-30 grader och strålande sol nu i flera dagar! Å typ 25 grader i skuggan!  Och det är lika varmt även i dag! Nästan för hett är det. Härligt med värmen men ack så trött man blir av hettan. Man känner sig som en grillad kyckling i värmen.

Och det är 29-30 grader och strålande sol idag! Var redan så jädra het i morse när man väntade på bussen vid 8-tiden. Höll på att smälta bort när jag satt på busshållplatsen trots att jag bara har kort kjol och ett tunnt linne på mig i dag. Var ca 20-25 grader redan vid 8-tiden i morse!


Är ju så varmt att man inte har nån vidare matlust. Fick knapp i mig en halv macka i morse och som lunch på jobbet åt jag bara blåbärsfil och knäckebröd.  Man orkar ju inte äta någon varm & ordentlig mat i denna hetta.


Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram från en sommarglad Natta  som känner sig som en grillad kyckling i högsommarvärmen ;-( )

Av Natalie - 11 juni 2007 14:22

... bröt ut i går kväll där jag bor. Nää skämt åsido, så var det bara några som sköt raketer, men det lät som att Tredje världskriget hade brutit ut i här i centrala delarna här i norra Helsingborg. Var nån gång mellan 21.00-22.00 som det började smälla ute och det var några gånger det small. Jag, pappa och nästan alla på vår gatdel tittade ut och undrade var dom sköt någonstans. Man såg ju inte var raketerna sköt upp någonstans eftersom det var för ljust att se raketerna. Fick inte veta förrän idag var dom smällde någonstans. Anneli hade sett att dom hade smällt där vid  dom stora villorna vid Landborgspromenaden ovanför Magaretaplatsen. Och det hade tydligen varit stora raketer så det varför det lät som om Tredje världskriget hade brutit ut.



Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram ///Natta


Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards