Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Natalie - 17 juni 2007 17:52

Så har man varit i Malmö och sett & träffat Jimmy Jansson! Tog tåget till Malmö kl 12.10 Tågresan tog ca 40 min. Väl i Malmö så mötte jag min lillsyrra (som har varit hos sin pojkvän Micke som bor där i Malmö). Vi tog buss 5 till Malmö Folkpark. Satt där ett tag i strålande sol & 20 graders värme! ( Var regn å bara 16 grader i Helsingborg)


När klockan var 14.05 så kom Jimmy äntligen upp på scenen! Han sjöng God morgon Världen, Vild Å Vacker, Som sommaren, Flickan från det blå, Amanda, Vi kan gunga och en Underbar refräng! Min lillsyrra tog en hel del bilder på Jimmy.


När han hade uppträtt så gick han bakom scenen å skrev autografer. Fick hans autograf på min högerarm och så tog min lillsyrra ett foto på mig å Jimmy. Gav lite presenter till honom, Sandra & Vilmer. Jimmy fick en stor nallebjörn vid namn Pussbjörn (som var från mig & min kompis Jenny som han blev jätteglad för! ) så gav jag en trätavla/ikon med en skyddsängel till honom, Sandra & Vilmer och så fick han & Sandra en fotoram (med dom när dom var på Liseberg förra sommaren )


Sen så tog jag och min lillsyrra tåget hem till Helsingborg.


Jimmy var som vanligt jättebra & jättetrevlig!


Och detta var allt för den här gången! Pozz å Kram ///Natta

Av Natalie - 17 juni 2007 10:21

faster Katarina!



Hoppas att du får en trevlig födelsedag, med fina presenter & massvis med god tårta. Ett skånskt trefaldigt leve! HURRA! HURRA! HURRA!





Grattishälsningar från Natta.

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< Juni 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards