Alla inlägg under mars 2007

Av Natalie - 4 mars 2007 15:30

Riktigt härligt vårväder ute idag! Och uppåt 10 grader varmt och strålande sol! När man kom ut så kände man att det luktade vår och värme i luften :-) Härligt, härligt! Tog en härlig vår promenad med mammsen innan. Först så gick vi ner till Fria Bad och sen så fortsatte vi längs Gröningen som just nu är en enda stor arbetsplats, de håller på att bygga ett stort trädäck med bryggor som var klart tills sommaren.Efter det så fortsatte vi längs Norra Hamnen.När vi skulle till ner till stranden så vi mötte vår gamla granne Sandra med sin moster Gunnel på Drottninggatan nära Magaretaplatsen. Så snackade vi ett tag med dom. Sen när vi hade snackat med dom så gick vi till Ica Hamilton för jag var så sugen på glass, så jag köpte en Magnum Vit med jordgubbsglass. Årets första glass :-) Var inte alls kallt att käka glass !Häärligt med vår! Som man har läängtat efter våren :-)Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 3 mars 2007 21:17

...Sanna Nielsen och Björn Kjellman. För dom har slagit ut mina idoler i Melodifestivalen 2006 & i årets Melodifestival.

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta som är ledsen för att Jimmy ej gick till finalen i Globen.

Av Natalie - 3 mars 2007 20:38

Jimmy Jansson gick ej vidare till finalen i Globen :-(
Är så lessen för att Jimmy ej gick vidare :-( Han har varit bäst detta året. Usch är så lessen.

Förra året gick ej min andra idol och Jimmys festmö Sandra. Utan hon slogs ut av den dumma Björn Kjellman :-(

Men Jimmy var bäst ändå detta året och Sandra var bäst förra året trots att ingen av dom kom till final.

Hade varit jättekul om Jimmy och Sandra ställer upp med en duett i nästa års (2008) Melodifestival.

Men men, Jimmy,ska inte vara ledsen för att han inte vann en av finalplatserna. För han vann ju nåt mycket större för ca 3 veckor sen! Han och Sandra fick ju sitt första barn ju! Och få ett barn är en mycket större vinst än en plats i Melodifestivals-finalen.


Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta som är ledsen för att Jimmy ej gick till finalen i Globen.

Av Natalie - 3 mars 2007 19:46

Känner igen mig så väl idenna sång som kommer här nedanför!


Hakuna Matata
Det är ord som är bra

Hakuna Matata
Gör att man blir glad

Hakuna Matata det är ord som är bra
Hakuna Matata gör att man blir glad
Finns inga bekymmer man är lycklig och glad
Är en härlig, fri
Filosofi
Hakuna Matata

Hakuna matata
Hakuna matata
hakuna matata
hakuna matata

Inga bekymmer man är lycklig och glad
Är en härlig, fri filosofi Hakuna matata
hakuna matata hakuna matata
hakunna matata hakuna matata



Jag är alltid jätteglad och för mig finns det nästan inga bekymmer alls! Ja jag är lycklig var dag och tycker att allt är en härlig fri filosofi

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 3 mars 2007 19:45

Gör gärna min omröstning som lyder gillar du jucie med fruktkött? Själv så hatar jag jucie med fruktkött, bläää.

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Av Natalie - 3 mars 2007 14:42

Hoppas, hoppas, hoppas att Jimmy får en finalplats till Globen i andra chansen ikväll! Hoppas, att han vinner över Sanna Nielsen och sen att vinner över Jessica Andersson eller Elin Lanto! Hans låt Amanda är riktigt bra! Jimmy ska vinna ikväll! Jimmy ska till Globen! För han är bäst ingen protest! Go Jimmy Jansson! Go Jimmy Jansson! Go Jimmy Jansson!

Och det var allt för denna gången. Pozz å Kram /// Natta

Presentation

Omröstning

Är det skönt att det äntligen är sommar?
 Ja, så klart!
 Nej, sommaren kunde väntat ett tag till.
 Sommar??? Är fortfarande vår/vinter där jag bor

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7
8
9 10 11
12 13
14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards